Åfolket – Tørring Gruppe

Vores Enheder

Velkommen til vores mangfoldige samfund af spejdere hos KFUM-spejderne i Tørring! Vi tror på at tilbyde spændende og meningsfulde oplevelser for unge mennesker i alle aldre. Vores enheder er designet til at imødekomme forskellige aldersgrupper og trin af personlig udvikling.

Bævere (0-1. klasse): Bæverne er vores yngste medlemmer, hvor leg og fantasi går hånd i hånd med opdagelse og læring. Vores bæverkoloni mødes onsdage fra 18:00 til 19:30 for at udforske naturen og opbygge venskaber.

Ulve (2-3. klasse): Ulvepatruljen er hvor eventyr begynder! Her opfordrer vi vores medlemmer til at udforske deres nysgerrighed og udvikle deres færdigheder gennem spil, udfordringer og teamwork. Vores ulve mødes onsdage fra 18:00 til 19:30.

Junior, Trop og Senior (4. klasse og opefter): For de mere erfarne spejdere tilbyder vi et dynamisk program fyldt med udfordringer, eventyr og muligheder for personlig vækst. Vores juniorer, spejdere og seniorer mødes tirsdage fra 18:30 til 20:30 for at udforske nye territorier og skabe uforglemmelige minder.

Uanset hvilken enhed du tilhører, er du en vigtig del af vores fællesskab. Vi glæder os til at byde dig velkommen til en verden af eventyr, læring og venskab hos KFUM-spejderne i Tørring!